【大事なこと】Attic Natのサポートは人が担当する理由 Why Attic Nat Support is Always Human
When I first created my own website, everything was done by hand, and it took a lot of time and effort.
Each little step I took back then has helped build my confidence today, though some skills I learned are no longer used. Not everything I learned at that time directly feeds into what I do now.
Nowadays, there are wonderful services for building websites and online shops, and I am truly grateful for them. The support services are also reliable and reassuring.
The platform I use even offers an AI support feature—24-hour chat assistance—which could be very convenient for a shop like mine that serves customers overseas.
But I have no intention of using it.
I see support as an important way for people to connect with each other.
I want to be the one to respond, with care and attention, rather than leaving it to AI.
So please feel free to reach out with any questions or concerns.
Even across time zones, I will respond personally.
Let’s talk, properly and warmly.
私が初めて自分のホームページを作ったころは、何もかもが手作業で、本当に時間も手間もかかりました。
そのひとつひとつは私の自信につながっているけれど、もう使われなくなったスキルもあって、あの頃学んだことすべてが今に生きているわけではありません。
いまは、ウェブサイトやECサイトを作るための便利なサービスがたくさんあって、本当にありがたい時代になりました。サポートサービスも丁寧で、心強い存在です。
私が使っている構築サービスにも、AIサポートを設置できる機能があります。
24時間対応できるチャットサービスなので、海外のお客さまも多い私のショップにとっては、とても合理的で便利な機能なのかもしれません。
でも、私はその機能を使うつもりはありません。
サポートという仕事は、“人と人がつながる場所”だと思っているからです。
AIに任せるより、自分が心を込めて向き合いたい。
だからこそ、私は「人の手で」「人の気持ちで」お応えしたいのです。
困ったことや聞きたいことがあれば、どうぞ気軽にお問い合わせください。
時差があっても、必ずこちらからお返事をします。
ちゃんと、お話ししましょうね。
お気軽に!
Get in touch!
ーNat

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